Bläddra
Sökresultat för Jens Nordfält... Rensa filter?

av:Jens Nordfält, Carl-Philip Ahlbom

Kategorier: Detalj- och grossisthandel Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Industrier och branscher
Är det inte förvånansvärt att kunder som använder telefonen i butiken handlar för 30 % mer än andra kunder? Och visste du förresten att prisskyltar med rabatten skriven ovanför det ordinarie priset gör att kunden underskattar rabattens storlek. Här får du göra en djupdykning i de senaste femtio årens forskning om…
Köp här

Isbn: 9789147113484

Utgivningsår:20180430

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Jens Nordfält

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Av alla produkter och varumärken som finns i en butik blir kunden troligtvis bara medveten om mindre än en procent. Med enkla visuella knep går det att påverka vilka produkter som uppmärksammas och hur intrycken tolkas. Detta ger den som arbetar i en butik enorma möjligheter, men det ställer också krav. För att kunna…
Köp här

Isbn: 9789147087662

Utgivningsår:20070524

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Jens Nordfält

Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, ­­exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, ­dofter, musik, prisupplevelse mm. De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur…
Köp här

Isbn: 9789153452232

Utgivningsår:20110731

Utgivare: Hakon Media AB /Market

Mediatyp: BB